Озимі, платина та голодомор

22 Октября 2015 3 1.1

Вчора в метро побачив рекламу банку, який заманює вкладників фантастичними відсотками по депозитах. На перший погляд нічого дивного, зазвичай реклама, яка обіцяє миттєво розбагатіти та стати щасливим розміщується там, де є цільова аудиторія  знедолених та нужденних — громадський транспорт, безкоштовні газети та депресивні райони.

Але якщо задуматися над сенсом цієї реклами, то стає моторошно. Поряд з відсотками з допомогою зерна зроблена цифра «три», яка обіцяє додаткові умови. Ну подумаєш, цифра із зерна, але напередодні річниці Голодомору така реклама дратує, а від назви ж самого депозиту «Озимі гроші» взагалі стає моторошно.

Принаймні для мене пізня осінь, зерно та паростки пшениці на засніженому полі асоціюються з річницею Голодомору.

Platinum bank

Редакция может не разделять мнение автора материалов. Публикации подаются в авторской редакции.

Загрузка...
Комментарии 3
Войдите, чтобы оставить комментарий
Алексей
22 Октября 2015, Алексей

Не знаю как Вам, но ничего предосудительно я в данной рекламе не вижу. Во-первых до данной річниці ещё месяц, а во вторых: наоборот хотелось бы отметить креативность рекламного отдела ПлБ - сумели выделиться на фоне остальных. А Ваши ассоциации - это всего лишь Ваши ассоциации.

- 18 +
Всеволод Давиденко
22 Октября 2015, Всеволод Давиденко

Звичайно. Межа між креативом і безглуздям непомітна.

- -27 +
Илона Думик
22 Октября 2015, Илона Думик

Сильно оголодали? Опухли? Может хватит ющенскую х... ю о "голодоморе" проповедовать?

- 35 +
Блоги

Авторские колонки

Ошибка