В Державній екологічній інспекції розробили технічне завдання для електронної системи «Екологічний інспектор», за допомогою якої інспектори зможуть здійснювати частину документальної роботи в автоматизованому режимі. Про це стало відомо з офіційного сайту Державної екологічної інспекції України.
«Інспектори Державної екологічної інспекції зможуть фіксувати порушення, складати акти за результатами перевірок та надавати приписи порушникам у електронному автоматизованому режимі! Фахівці ДЕІ розробили технічне завдання для створення системи «Екологічний інспектор», - заявив голова Держекоінспекції Андрій Мальований.
За допомогою системи інспектори ДЕІ зможуть здійснювати велику кількість функцій, зокрема, готувати документів для проведення перевірок та реєструвати звернення громадян.
«Цей інструмент дозволить у електронному вигляді здійснювати наступні процеси:
1) реєстрацію звернень громадян про проведення перевірки;
2) підготовку, погодження та реєстрацію наказів про позапланові та планові перевірки, а також документів з матеріалами для порушення кримінальної справи;
3) формування уніфікованого акта за результатами перевірки відповідно до затвердженого зразка;
4) ведення довідника підприємств, діяльність яких контролюється ДЕІ;
5) автоматизоване формування плану перевірок з довідника підприємств;
6) формування аналітичних та статистичних звітів для публікації у відкритому доступі», - пояснив Андрій Мальований.
Деякі процеси будуть здійснюватися системою автоматично. Електронна система також буде інтегрована з низкою реєстрів для швидкого обміну даними.
«Значна частина процесів буде здійснюватися у автоматизованому режимі. Наприклад, плани перевірок підприємств система формуватиме самостійно, ґрунтуючись на ступені ризику діяльності суб'єкта господарювання для довкілля. Крім того, система «Екологічний інспектор» буде інтегрована з низкою реєстрів, як от Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля та Реєстр підприємств забруднювачів для швидкого отримання даних, потрібних для роботи наших фахівців», - додав Андрій Мальований.
Впровадження електронної системи в Держекоінспекції дозволить збільшити ефективність роботи органу та зняти навантаження з працівників.
«Основна мета створення цієї системи - підвищити продуктивність роботи працівників ДЕІ. Зараз на підготовку до перевірок, їх планування та формування документів витрачається чимало часу, оскільки здійснюються ці процеси у «ручному» режимі. Електронна система дозволить точно і бездоганно вести всю документацію ДЕІ, а також зняти навантаження з працівників, і, відповідно, покращити ефективність їх роботи», - зазначив Андрій Мальований.
Читайте новости Украины и мира на страницах «2000» и в социальных сетях Facebook, Twitter, Livejournal, а также Telegram
Теги: порушення, ДЕІ, електронна система
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.
ДЕІ стала офіційним партнером Глобального співробітництва проти засмічення морів...
У 2020 році в частині охорони, захисту, використання та відтворення лісів і рослинного...
В період з 18 по 24 грудня збитки, завдані довкіллю, сягнули 639 мільйонів 749 тисяч гривень....
В Держекоінспекції триває природоохоронна акція «Новорічна ялинка – 2021», під...
Протягом 10 місяців поточного року Державна екологічна інспекція України в рамках двох...
У разі виявлення звалища з медвідходами громадяни можуть звернутися до...
Президент Украины Владимир Зеленский подписал указ №75/2021 о назначении Оксаны...
В Винницкой области в 13 общежитиях колледжей и техникумов обустроят образовательные...
Нацкомиссия, осуществляющая государственное регулирование в сфере связи и...
В Черкассах в настоящее время только три школы и один детсад оборудованы...
В Харьковской области найдена уникальная летопись позапрошлого века
Правоохранители раскрыли похищение бывшего руководителя частной газодобывающей...
Комментарии 0