Ключові фактори для працевлаштування на Київщині

№47(843) 24—30 ноября 2017 г. 22 Ноября 2017 3

Великі компанії готові брати на роботу молодь без досвіду, але за умови, що людина вмотивована і готова навчатися. Такі співробітники досягають кращих результатів і швидше просуваються кар'єрними сходами. Утім, вік — теж не перешкода, але часто, як кажуть роботодавці, самі претенденти «у віці» можуть не погоджуватися на ті чи інші умови.

Загалом, за даними Державної служби зайнятості України, станом на 1 жовтня на обліку перебували 303 тис. безробітних. Молоді серед них трохи менше — 34% ( у віці до 35 років). Людей після 40 років — 39%.

На Київщині безробітних зареєстровано майже 12 тисяч

Роботодавці переконують: компанії готові працевлаштовувати і навчати молодих людей, але за умови, якщо в них є бажання вдосконалюватися.

Своя програма розвитку молодих співробітників існує в компанії МХП («Миронівський хлібопродукт»), українському агрохолдингу, який працює загалом в 14 регіонах України. Штат компанії становить близько 28 000 співробітників. МХП постійно збільшує виробничі потужності, тому холдинг відчуває потребу у фахівцях аграрного та виробничого напрямів, а також фінансового та комерційного спрямування. Це, зокрема, технологи різних спеціалізацій, агрономи, ветеринарні лікарі, механіки, фінансисти тощо. Тож для молодих спеціалістів розроблено спеціальний проект «Почни кар'єру з МХП». В рамках цієї програми можна пройти практику, стажування на підприємствах холдингу або у центральному офісі МХП. Мета проекту — допомогти молодим працівникам реалізувати себе на професійному рівні та отримувати гідну заробітну плату, не покидаючи рідне місто.

На усіх підприємствах компанії діє програма адаптації та наставництва для нових працівників, під час яких новачка поступово занурюють до робочих процесів. Також на постійній основі для співробітників проводять спеціалізовані тренінги, формують програми розвитку.

Тут наголошують: основні критерії відбору працівників — це професійність, результативність і вмотивованість.

«При цьому попередній досвід не є важливим. В команду намагаємося шукати людей, які будуть поділяти цінності холдингу, а це: мотивація, адаптивність і здатність до вдосконалення, професійність, орієнтація на результат, відкритість. Ми готові інвестувати в навчання та розвиток свого співробітника. Але він повинен підтримувати цінності компанії і бути вмотивованим. Ми завжди раді людині, яка має ідеї, хоче працювати, розвиватися з нами та робити свою справу добре», — коментує Катерина Корченко, менеджер з внутрішніх і зовнішніх комунікацій департаменту управління персоналом холдингу МХП.

У компанії «Нова пошта», де працюють близько 23 тис. співробітників по всій Україні, зазначають: готові брати на роботу вже з 18 років. Загалом тут 8,5 тис. працівників молодші 25 років.

— Компанія забезпечує повне навчання новачків (обробка, приймання і видача вантажів, робота з клієнтами, робота з інформаційною системою обслуговування клієнтів тощо), а також подальше навчання для підвищення лідерських якостей та професійного росту. Для цього в компанії працює три підрозділи. Перший, Практичний університет, навчає новачків основ логістики та роботи з вантажем. Другий, департамент навчання та оцінки персоналу, навчає членів команди стандартів послуги доставки, а також розвиває навичкові компетенції (консультування клієнтів, управління конфліктами тощо). І третій, Корпоративний університет, реалізує програми управлінського навчання для працівників середньої та вищої ланки, — коментують фахівці компанії.

Молодь без досвіду роботи готові працевлаштовувати і навчати у компанії «Євромета», яка має представництва в 9 областях України. Але тут зазначають, що менеджери з продажу будівельних систем та матеріалів (а саме таким є профіль компанії) — це робота «в полях», спілкування з клієнтами безпосередньо на об'єктах. Тож молодь, як правило, більш мобільна і не боїться такої роботи.

— Наш основний капітал — це наші ефективні співробітники, саме тому ми створили спеціалізовану корпоративну школу, першу в своєму роді на ринку будівельних матеріалів України, — розповідає генеральний директор компанії «Євромета» Валентина Кашевко. — Школа має два напрями — для менеджерів і для керівників. У «школі менеджерів» навчаються співробітники, які ще не досягли певного рівня, але мають потенціал і бажання розвиватися. У 2017 році ми відкрили Школу лідера, в якій навчаються керівники підрозділів і проектів. Для співробітників таке навчання безкоштовне. Ті, хто не працює в компанії «Євромета», але хотів би спробувати себе у цьому напрямі, можуть домовитися про платне навчання.

Середній вік працівників компанії зараз 35 років. Тим не менш у штаті є люди, яким 22—23 роки, а також яким більше 60. Головне, кажуть тут, — це прагнення працювати та заробляти, а також збіг цінностей компанії та співробітника.

Незалежно від віку, але з бажанням навчатися і працювати готові брати на роботу і в ПАТ «Київхліб», підприємства якого розташовані в Києві та Київській області.

За словами голови правління ПАТ «Київхліб» Володимира Череди, підприємство відчуває потребу в працівниках робітничих та інженерно-технічних професій.

— Ми працевлаштовуємо і випускників, і людей віком за 45, головне — бажання навчатися і працювати, — говорить Володимир Череда. — Нові співробітники мають можливість проходити навчання, підвищення кваліфікації, стажування — все проводиться за рахунок роботодавця.

Утім, як відзначає керівник, дуже важливо, щоб кандидати були вмотивовані.

— Вмотивовані прагнуть розвитку, і вони мають таку можливість, сумлінна праця та навчання ведуть до підвищення кваліфікації, відповідно до збільшення заробітної плати, — наголошує він.

Валентин НЕДЗЕЛЬСЬКИЙ

Уважаемые читатели, PDF-версию статьи можно скачать здесь...


Загрузка...

К дискуссии по статье И.М. Трахтенберга и И.А. Тарабана

О месте, значении медицинской науки в преобразовании медицины в нашей стране

В продолжение открытого разговора

Еще к мнению коллег о медреформе и не только

Хватит реформировать, давайте строить

Для начала реформаторам нужно понять, что подлежит изменению не система Семашко, а...

Хроника желтого унитаза

Чтобы два раза не вставать, давайте отменим машины. От желтого светофора гибнут...

Военно-морская бездомность

Из 184 казарм улучшенной планировки, которые в этом году построят в Украине, почти...

Международный терминал «Борисполя» — под офисы

Транспортный парк Национальной полиции в Николаевской обл. пополнился патрульным...

Загрузка...

Под знаком Ольги

Тенденции прошлых лет, как то монументальность, идеологичность, гигантомания, за что...

Cумеете убедить жену — сможете завоевать рынок

Заготовка лекарственных трав и лесных ягод, из которых можно приготовить ароматные и...

Можно ли реформировать медицину без общественной...

Общее впечатление от первых дней начала реформы — сумбур. А еще —...

В Запорожье заманили птиц. Скворечниками

В областном центре прошел фестиваль скворечников, участники которого построили для...

Ликвидация рудиментов или контрреволюционная...

На рынке пассажирских перевозок может наступить хаос, поскольку участники конкурсов...

Комментарии 0
Войдите, чтобы оставить комментарий
Пока пусто

Получить ссылку для клиента
Авторские колонки

Блоги

Маркетгид
Загрузка...
Ошибка